KerasTransmission transformerPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • masa pelepasan:2022-11-02 10:05:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:948
  • Penerangan pantas:

    Keras,Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahKerasDi atas dan teng

Kandungan artikel

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

KerasDi atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

RaurkelaGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Pengubah kuasa

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


KerasTransmission transformerPermohonan dalam pemprosesan bahagian



Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa,KerasSpesifikasi penyimpanan bagi pengubah jenis kotak, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex,KerasPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyak, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Kejujuran dan keuntungan bersamaBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


KerasTransmission transformerPermohonan dalam pemprosesan bahagian



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Biaya adalah masuk akalKilang pengubah kuasa

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

KerasApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Sebelum aplikasi bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak,Keras10kV box type power transformer, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Syarikat pengubah minyak terjun

AbuDisMaklumat produk lain
  • RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

    RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

  • RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

    RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

  • RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

    RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

  • GranadillaKomponen utama pengubah kotakPengeluaran

    GranadillaKomponen utama pengubah kotakPengeluaran

  • Kegure TarnovskyPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaTitik pertumbuhan baru untuk eksport ind

    Kegure TarnovskyPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaTitik pertumbuhan baru untuk eksport ind

  • Kegure TarnovskyJembatan boarding yang boleh dikembalikanPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

    Kegure TarnovskyJembatan boarding yang boleh dikembalikanPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

  • ZweikaoPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftBahan adalah kunci untuk menentukan taha

    ZweikaoPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftBahan adalah kunci untuk menentukan taha

  • ZweikaoHarga jembatan naik bimbitKurangkan penjajahan modal

    ZweikaoHarga jembatan naik bimbitKurangkan penjajahan modal

  • segera:Peringatan: Maklumat KerasTransmission transformerPermohonan dalam pemprosesan bahagian memberi anda KerasTransmission transformerPermohonan dalam pemprosesan bahagian oleh syarikat kami, perkhidmatan KerasTransmission transformerPermohonan dalam pemprosesan bahagian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KerasTransmission transformerPermohonan dalam pemprosesan bahagian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KerasTransmission transformerPermohonan dalam pemprosesan bahagian. KerasTransmission transformerPermohonan dalam pemprosesan bahagian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KerasTransmission transformerPermohonan dalam pemprosesan bahagian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!