YamasaPompa penyiup tunggalBelajar tentang enam kesalahan dan masalah umum

masa pelepasan:2023-01-04 12:51:37 Pengguna pos:466HP159575805 Paparan halaman:321

Petua teras:Yamasa,   Dengan air, anda boleh mula bekerja.   pencucian dan suntikan air dengan peralatan vakum: keleluaran diri pompa sent

   Dengan air, anda boleh mula bekerja.

   pencucian dan suntikan air dengan peralatan vakum: keleluaran diri pompa sentrifugal sama dengan keleluaran tekanan negatif pompa vakum, jadi pompa vakum cincin air digunakan untuk keleluaran untuk mencapai masuk air.

Yamasa   (b) Suhu udara persekitaran maksimum berbeza dengan musim, tetapi tidak melebihi [UNK].

   Kejadian kemalangan cedera peribadi. Pompa lumpur terutama digunakan untuk mengangkut air atau media yang sama bila digunakan. Ia juga boleh dianggap sebagai pam biasa dalam hidup kita, tetapi ia juga akan berlebihan bila digunakan. Mari s hav

Bahasa Gdansk   Sebenarnya penghapusan impeller pompa sumber tidak boleh disesuaikan untuk semua jenis pompa, kebebasan perlu disesuaikan secara terus-menerus untuk menjaga kebebasan dalam julat yang sesuai untuk operasi normal.

   Oleh sebab itu, pemilihan yang betul segel shaft boleh memastikan operasi selamat dan stabil pompa slurry.

data tahanan teknologi tinggi. Kehidupan perkhidmatan telah meningkat jauh, dan frekuensi penyelamatan telah dikurangkan, biaya telah dikurangkan, dan pendapatan telah meningkat.


YamasaPompa penyiup tunggalBelajar tentang enam kesalahan dan masalah umum



   Body. Supaya pompa boleh sedar transmisi konsentrasi tinggi tanpa peranti bantuan. Peranti penyegelan unik boleh secara efektif seimbang tekanan di dalam dan diluar bilik minyak,YamasaScrew deep well pump,YamasaPompa sumur dalam, sehingga tekanan di kedua-dua ujung penyegelan mekanik boleh disimpan seimbang, yang maksimumkan operasi yang boleh dipercayai penyegelan mekanik

   Pu pembuangan selam WQ

   Perbezaan antara pompa lumpur menegak dan pompa lumpur selam Posisi kerja

Selamat datang untuk bertanya   Dengan kedatangan tengah musim panas dan peningkatan kontradiksi antara bekalan dan permintaan kerosen, bekalan kuasa di seluruh negara telah tegang lagi, yang telah mendorong jualan panas ia dan generator di pasar fasa II. Menurut data yang relevan, pada setengah kedua tahun, masih ada ruang besar selepas China keseimbangan kuasa.

saluran paip keluar ater, dan selepas itu matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi,YamasaTubuh pompa paip, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindungan

   If the power cord is not well contacted, it will also lead to the burning of the motor.


YamasaPompa penyiup tunggalBelajar tentang enam kesalahan dan masalah umum



   Fenomen ini menunjukkan bahawa kegagalan pompa bukan sahaja masalah materi, tetapi juga mengingatkan pompa

biaya produksi   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, sistem pemasangan sambungan automatik tetap dan sistem pemasangan bebas bimbit.

   Pindahkan laman pam pasir sering. Apabila pompa pam pasir pada kedudukan tertentu dan jatuh ke tinggi tertentu, angkat pompa selam dan alihkan ke kedudukan sebelah tempat pam pasir terdahulu untuk terus pam pasir

Yamasa  .

   Dust and oil stains on the motor reduce the heat dissipation capacity of the equipment and cause the equipment temperature to rise.

   Kemudian terdapat struktur baru, seperti segel termohidrodinamik, segel cadangan dan segel dinding tunggal logam berbentuk tidak simetri.

Hak cipta dan notis:
1. YamasaPompa penyiup tunggalBelajar tentang enam kesalahan dan masalah umum yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat YamasaPompa penyiup tunggalBelajar tentang enam kesalahan dan masalah umum, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan YamasaPompa penyiup tunggalBelajar tentang enam kesalahan dan masalah umum adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian YamasaPompa penyiup tunggalBelajar tentang enam kesalahan dan masalah umum mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AbuDismengesyorkanberita
AbuDisBerita terkini