MajornaHarga pemindah jenis keringDi mana kemudahannya

  • masa pelepasan:2024-04-17 09:06:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:287
  • Penerangan pantas:

    Majorna,Bahkan, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan

Kandungan artikel

Bahkan, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

MajornaIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

CharsaddaSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi,MajornaCore pengubah distribusi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.


MajornaHarga pemindah jenis keringDi mana kemudahannya



Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again,MajornaTransmission transformer, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, Kementerian Kewangan Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Harga yang boleh diterimaPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).


MajornaHarga pemindah jenis keringDi mana kemudahannya



Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Bahan pemasanganKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Sebab penyegelan yang buruk, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

MajornaSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel,MajornaPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyak, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Penukar jenis kering

Pengubah kuasa

AbuDisMaklumat produk lain
  • XinxiangDesign pengubah jenis keringBentuk industri memperhatikan standard

    XinxiangDesign pengubah jenis keringBentuk industri memperhatikan standard

  • Bandar OklahomaPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

    Bandar OklahomaPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

  • Bandar OklahomaPembelian jambatan naik tetapKaedah teknikal dalam perlindungan

    Bandar OklahomaPembelian jambatan naik tetapKaedah teknikal dalam perlindungan

  • YunnanJembatan naik bimbit ForkliftPedagang Berkualiti

    YunnanJembatan naik bimbit ForkliftPedagang Berkualiti

  • YunnanIndustrial rail type lifting platformCara menjaga kerja harian yang baik

    YunnanIndustrial rail type lifting platformCara menjaga kerja harian yang baik

  • YunnanPembuat lif villa rumah tanggaRingkaskan keadaan penyediaan pembinaan

    YunnanPembuat lif villa rumah tanggaRingkaskan keadaan penyediaan pembinaan

  • HegangDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakManual dan kaedah pemasangan

    HegangDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakManual dan kaedah pemasangan

  • BogotaPlatform angkat kecil hidraulikPerhatikan pembentukan kesedaran jenama

    BogotaPlatform angkat kecil hidraulikPerhatikan pembentukan kesedaran jenama

  • segera:Peringatan: Maklumat MajornaHarga pemindah jenis keringDi mana kemudahannya memberi anda MajornaHarga pemindah jenis keringDi mana kemudahannya oleh syarikat kami, perkhidmatan MajornaHarga pemindah jenis keringDi mana kemudahannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MajornaHarga pemindah jenis keringDi mana kemudahannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MajornaHarga pemindah jenis keringDi mana kemudahannya. MajornaHarga pemindah jenis keringDi mana kemudahannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MajornaHarga pemindah jenis keringDi mana kemudahannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!