KenaikanPenukar kotak LandscapePiawaian pelaksanaan

  • masa pelepasan:2024-04-20 08:33:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:169
  • Penerangan pantas:

    Kenaikan,Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?KenaikanPenuka

Kandungan artikel

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

KenaikanPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Wadi MusaApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Sudah tentu,KenaikanPenukar jenis kering kuasa 1000 KVA, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


KenaikanPenukar kotak LandscapePiawaian pelaksanaan



Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah,KenaikanHarga pengubah jenis kering 800kVA, pengubah tensi, reli kenderaan, AC,KenaikanQuotasi untuk pengubah tenggelam minyak, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Raka TandaSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan


KenaikanPenukar kotak LandscapePiawaian pelaksanaan



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Perkhidmatan pertamaSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

KenaikanKebocoran minyak dari radiator paip panas

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

AbuDisMaklumat produk lain
  • Saint-DenisTanda paksi naikMenyedari transformasi struktur produk

    Saint-DenisTanda paksi naikMenyedari transformasi struktur produk

  • NewarkJembatan boarding platformHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-jaga untuk digunaka

    NewarkJembatan boarding platformHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-jaga untuk digunaka

  • NewarkPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMelindungi keadaan perlindungan

    NewarkPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMelindungi keadaan perlindungan

  • NewarkFully automatic hydraulic tipping machine hopperCara memilih medium

    NewarkFully automatic hydraulic tipping machine hopperCara memilih medium

  • FasaPengubah kotak 500Apakah pengelasan dan prestasi

    FasaPengubah kotak 500Apakah pengelasan dan prestasi

  • Mulheim an der RuhrPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakKepelbagaian jenis dan banyak ciri

    Mulheim an der RuhrPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakKepelbagaian jenis dan banyak ciri

  • Mulheim an der RuhrTekanan hidraulik bergerak paksi naikPrinsip pemanasan suhu

    Mulheim an der RuhrTekanan hidraulik bergerak paksi naikPrinsip pemanasan suhu

  • AlessandriaJembatan boarding platform pemuatan bekasApakah bahan mentah dan kegunaannya

    AlessandriaJembatan boarding platform pemuatan bekasApakah bahan mentah dan kegunaannya

  • segera:Peringatan: Maklumat KenaikanPenukar kotak LandscapePiawaian pelaksanaan memberi anda KenaikanPenukar kotak LandscapePiawaian pelaksanaan oleh syarikat kami, perkhidmatan KenaikanPenukar kotak LandscapePiawaian pelaksanaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KenaikanPenukar kotak LandscapePiawaian pelaksanaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KenaikanPenukar kotak LandscapePiawaian pelaksanaan. KenaikanPenukar kotak LandscapePiawaian pelaksanaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KenaikanPenukar kotak LandscapePiawaian pelaksanaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!