HuairenProdusi jambatan naikKepelbagaian jenis dan banyak ciri

  • masa pelepasan:2024-04-17 15:18:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:328
  • Penerangan pantas:

    Huairen,Semasa menggali, jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemui, menjadikan kerja lebih selamat dan meningk

Kandungan artikel

Semasa menggali, jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemui, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja.

Penyelidikan penyelesaian telah mendapat hubungan antara kedudukan tali silinder hidraulik dan dorongan dan kelajuan angkat platform angkat. Perubahan dalam kelajuan dorongan dan angkat semasa proses angkat platform angkat menentukan optimasi dorongan dan kelajuan angkat platform angkat. Parameter. Kerana rancangan optimasi mekanik ini milik rancangan optimasi binari berbilang-objektif. Analisis dan membandingkan membuatnya selesa untuk forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, pilih optimasi yang sepadan, dan tulis program yang sepadan berdasarkan paparan aliran mereka.

HuairenBahagian kuasa ialah pautan bekalan kuasa jenis trek panduan lif, yang merupakan tulang belakang seluruh sistem dan komponen yang mengubah tenaga elektrik ke saluran tenaga kinetik, suis kuasa, komponen elektrik, motor, dll.

Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.

GueinKeperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal, jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.

Pada masa ini, penggunaan jembatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja secara efektif. Dengan hanya satu orang yang berfungsi,HuairenJembatan naik hidraulik bergerak, pemuatan dan pembuatan barang boleh selesai dengan cepat. Ini tidak hanya mengurangkan jumlah kerja yang besar untuk syarikat kilang, tetapi juga membawa efisiensi kerja yang lebih tinggi dan keuntungan ekonomi untuk kilang-kilang ini.


HuairenProdusi jambatan naikKepelbagaian jenis dan banyak ciri



When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.

Operator jambatan penerbangan hidraulik mesti melakukan perbezaan pemeriksaan dan penyelenggaran sesuai dengan peraturan penyelenggaran peralatan mekanik sebelum memulakan platform angkat. Sebelum memulakan kerja, rancangan operasi trak platform angkat patut diperiksa untuk menghapuskan halangan yang menghalangi pusingan dan berjalan trak platform angkat.

Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.

manufacturerTerdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.

Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.

Blok brek peralatan.


HuairenProdusi jambatan naikKepelbagaian jenis dan banyak ciri



Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

Di mana saya boleh mencarinya?Penggunaan khusus jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Sabuk keselamatan perlu diperiksa setiap enam bulan, dengan beban kilogram. Masa ujian ialah lima minit. Selepas ujian, periksa sama ada sabuk keselamatan rosak atau rosak, dan simpan rekod eksperimen. Setiap sabuk keselamatan yang tidak berkualifikasi patut dihentikan secara segera. Promosion jangka panjang bagi pelbagai produk markah seperti penghasil paksi, dengan produk yang ditentukan lengkap dan kualiti yang dijamin

Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.

HuairenThe mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, seperti jambatan boarding bergerak sendiri jambatan boarding bergerak secara manual membantu, dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.


AbuDisMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat HuairenProdusi jambatan naikKepelbagaian jenis dan banyak ciri memberi anda HuairenProdusi jambatan naikKepelbagaian jenis dan banyak ciri oleh syarikat kami, perkhidmatan HuairenProdusi jambatan naikKepelbagaian jenis dan banyak ciri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HuairenProdusi jambatan naikKepelbagaian jenis dan banyak ciri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HuairenProdusi jambatan naikKepelbagaian jenis dan banyak ciri. HuairenProdusi jambatan naikKepelbagaian jenis dan banyak ciri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HuairenProdusi jambatan naikKepelbagaian jenis dan banyak ciri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!