MosonmagyarovarJembatan naik automatikKaedah ujian R&D

  • masa pelepasan:2024-04-22 19:55:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:88
  • Penerangan pantas:

    Mosonmagyarovar,Reason: The return valve is not closed.Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hid

Kandungan artikel

Reason: The return valve is not closed.

Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.

MosonmagyarovarBerdasarkan maklumat penyelidikan, praktikal, dan pelbagai. Biasanya,MosonmagyarovarJembatan pengangkutan bekas, terdapat banyak jenis jambatan naik, termasuk (jambatan naik bimbit, jambatan naik tetap, jambatan dedikasi untuk memuatkan dan memuatkan logistik, platform memuatkan bekas, dll.), masing-masing dengan parameter dan tujuan teknikal yang berbeza, tetapi juga banyak persamaan yang digunakan. Oleh itu, sebagai pelanggan, perlu memahami dengan sengaja apa yang and a mahu lakukan apabila membeli jambatan naik, dan mana jambatan naik boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai banyak gunaan.

Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.

VelenjeAda plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.

Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.

Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.


MosonmagyarovarJembatan naik automatikKaedah ujian R&D



Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.

Periksa kualiti minyak hidraulik dan aras. Apabila platform angkat ditangkap ke kedudukan tinggi, aras minyak hidraulik sepatutnya - milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila warna minyak hidraulik gelap, minyak menjadi melekat atau terdapat objek asing seperti gravil dalam minyak,MosonmagyarovarJembatan penerbangan tetap hidraulik, minyak hidraulik patut diganti secara tepat waktu. Sistem hidraulik platform angkat patut diperiksa untuk sambungan hidraulik dan saluran paip. Jika saluran paip rosak, ia perlu diganti segera; Apabila ada keseluruhan dalam bahagian sambungan, ketatkan ikatan paip.

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah penggunaan patut dihentikan segera.

NyahkiraEfisiensi rendah jambatan naik hidraulik terutama bergantung pada dua aspek: pertama-tama, pegawai yang terlibat dalam kerja jambatan naik hidraulik mempunyai kualiti rendah dan kemampuan operasi. Kerana gagal membentuk kerja jambatan naik hidraulik skala besar, perusahaan tidak melekat kepentingan yang cukup kepada kerja ini, biaya kerja yang dilaburkan adalah rendah, dan tiada latihan kemampuan khusus. Ini meningkatkan kesulitan kerja jambatan naik hidraulik, meningkatkan masa operasi, dan membuang-buang kuasa pembinaan. Di sisi lain,MosonmagyarovarEmbedded boarding bridge, pembebasan kerja jambatan boarding hidraulik membuat ia sukar untuk menggunakan peralatan mekanisasi. Di kebanyakan perusahaan, jenis kerja ini terutama dilakukan secara manual, menghasilkan kerja yang tidak sama.

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.


MosonmagyarovarJembatan naik automatikKaedah ujian R&D



Setiap perusahaan mempunyai persekitaran kerja yang sesuai untuk setiap perusahaan, jadi keperluan untuk naik jambatan juga berbeza. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah muatan kargo dan muatan peralatan bantuan yang digunakan bersama dengan forklift. Oleh itu, sebelum bekerja sama, penting untuk menjelaskan persekitaran kerja dan suhu jembatan pengangkutan suai anda. Hanya dengan cara ini pembuat paksi boleh menyesuaikan paksi mengikut keperluan pelanggan.

PengurusanPanjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.

Secara umum, selama kandungan yang disebut di atas dilakukan dengan baik, semua orang tidak perlu lagi bimbang tentang situasi serius enjin jambatan naik.

Kedua, pemasangan jambatan naik mesti memerlukan pegawai yang mengalami pengalaman dengan pengalaman pemasangan dan kemahiran tertentu, untuk memastikan pemasangan yang masuk akal, saintifik dan panjang. Lupakan pemasangan dan penyahpepijatan berulang yang boleh mempengaruhi penggunaan.

MosonmagyarovarIa dilarang melaksanakan beban yang berlebihan di sekitar lubang dasar.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.


AbuDisMaklumat produk lain
  • HatvanMesin pembukaan hidraulik bergerakKeupayaan untuk melindungi

    HatvanMesin pembukaan hidraulik bergerakKeupayaan untuk melindungi

  • RamadiPengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga IKedudukan pasaran

    RamadiPengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga IKedudukan pasaran

  • NIMHarga platform hidraulik mengangkatApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli

    NIMHarga platform hidraulik mengangkatApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli

  • NIMJembatan penerbangan hidraulikCiri Pengukuhan Organisasi

    NIMJembatan penerbangan hidraulikCiri Pengukuhan Organisasi

  • Belo HorizontePlatform type hydraulic boarding bridgeAnalisis Empirikal Faktor Yang Mempengaruhi Har

    Belo HorizontePlatform type hydraulic boarding bridgeAnalisis Empirikal Faktor Yang Mempengaruhi Har

  • Belo HorizontePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriAdakah anda tahu bagaimana membersi

    Belo HorizontePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriAdakah anda tahu bagaimana membersi

  • Belo HorizonteMesin pembukaan hidraulik besarPelarasan jurang unit sesuai

    Belo HorizonteMesin pembukaan hidraulik besarPelarasan jurang unit sesuai

  • Al FallujahPengubah minyak terjun 1600KVATindakan privasi apa yang termasuk

    Al FallujahPengubah minyak terjun 1600KVATindakan privasi apa yang termasuk

  • segera:Peringatan: Maklumat MosonmagyarovarJembatan naik automatikKaedah ujian R&D memberi anda MosonmagyarovarJembatan naik automatikKaedah ujian R&D oleh syarikat kami, perkhidmatan MosonmagyarovarJembatan naik automatikKaedah ujian R&D dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MosonmagyarovarJembatan naik automatikKaedah ujian R&D, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MosonmagyarovarJembatan naik automatikKaedah ujian R&D. MosonmagyarovarJembatan naik automatikKaedah ujian R&D di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MosonmagyarovarJembatan naik automatikKaedah ujian R&D, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!