Pelabuhan LudwigTekanan hidraulik paksi boarding tetapRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan b

  • masa pelepasan:2024-04-22 17:08:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:288
  • Penerangan pantas:

    Pelabuhan Ludwig,Pelabuhan LudwigForklift boarding bridge, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja dirancang untuk pel

Kandungan artikel
Pelabuhan LudwigForklift boarding bridge, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja dirancang untuk peluru. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi.

Position: Logistics Department Warehouse: When using the upgraded axle industry, follow the standard work requirements.

Pelabuhan LudwigJembatan naik satu baris yang sesuai untuk kenderaan berat khusus dalam situasi khusus. Jika semua roda mana-mana kenderaan paksi berbilang ditangguhkan dengan tegak pada bingkai treiler, ia tidak dapat dijamin bahawa semua roda akan ditangguhkan dari tanah pada masa yang sama apabila memandu di jalan yang kasar, yang menyebabkan kemalangan seperti penangguhan roda dan kemalangan badan kenderaan yang serius. Ia mempengaruhi kelajuan memandu dan mengendalikan kestabilan kenderaan. Penggunaan satu garis, dengan itu mengurangi kemalangan seperti badan kenderaan dan meningkatkan keseluruhan memandu kenderaan dan kestabilan pengendalian. jambatan naik yang mengendalikan diri dirancang berdasarkan prinsip penyesuaian dan stabilisasi pengendalian berdasarkan muatan yang berbeza. Cahaya paksi penerbangan hidraulik dan penutup tekanan fluktuasi pin pengarah tersambung bersama-sama. Apabila kenderaan bergerak dalam garis lurus, mass a kenderaan itu sendiri menyebabkan plat tekanan gelombang atas dan bawah untuk mengikat mata yang dekat satu sama lain dengan itu menjaga keadaan berjalan lurus roda. Setiap kali setengah treiler berputar, permukaan gigi wavy bagi tindakan tekanan tidak disesuaikan meningkatkan sinar paksi dan menyebabkan roda berputar secara automatik. Penegangan tegangan antara dua blok tekanan juga perlu mengalami perubahan yang sepadan bergantung pada muatan di jambatan papan. In addition, according to different loads, the steering angle limiter can automatically increase the steering angle. At the same time, the steering tie rod also causes the instantaneous center of rotation of two wheels to coincide. The anti slip device of the boarding bridge is welded with steel plates, which can effectively achieve anti slip function, safe and reliable. Blok anti-kejadian boleh secara efektif melindungi bangunan dan jembatan naik dari kerosakan. Ia dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua lubang bolt dalam. Saiz lubang bolt adalah Ф Jembatan pemasang bolt jangkar untuk pemasangan M terdiri dari sistem mekanik, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Meninggalkan platform ke; U” Berbentuk besi seperti kerangka, dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang terbuat dari plat besi berpotensi anti slip, dan boleh menahan kelajuan kilometer/jam apabila forklift dimuatkan sepenuhnya tanpa bengkok, meningkatkan kepercayaan kerja.

Masa-masa meningkatkan perlindungan kegagalan fasa dan peranti hentian kecemasan untuk meningkatkan keselamatan lif.

DumaTidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan, anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi, membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.

Fungsi: Memuatkan yang sesuai, kestabilan yang kuat, dan biaya penyelamatan yang rendah. Tersesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan tempat dengan lalu lintas relatif sibuk. Memuatkan dan membuka platforms, platforms mengangkat, dan membuka platforms: peranti anti slip: Peranti ini diseweldi dari plat besi, yang dapat mencapai fungsi anti slip secara efektif dan selamat dan dipercayai. Pelbagai kualifikasi sah untuk memasuki kilang jembatan. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!


Pelabuhan LudwigTekanan hidraulik paksi boarding tetapRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan biasa



Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

Pekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan peralatan listrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan listrik atau sambungan yang salah. Dari ini, ia boleh dilihat bahawa semasa menggunakan jambatan naik hidraulik tetap, operator tidak perlu kurang berhati-hati. Untuk keselamatan anda, sila beroperasi menurut peraturan.

Waktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.

Pelanggan pertamaSaya harap selepas membaca artikel ini,Pelabuhan LudwigJembatan penerbangan hidraulik bergerak, semua orang boleh mempunyai pemahaman sederhana tentang jambatan boarding tetap. Jembatan pengangkutan tetap direka untuk memenuhi keperluan tempat dan persekitaran istimewa, dan jenis peralatan ini milik keperluan tersendiri, memerlukan produksi dan penghasilan terpisah, spesifikasi pemasangan, dan saiz

Persekitaran kerja: Kualiti persekitaran kerja juga adalah faktor yang sangat mempengaruhi prestasi produk jambatan papan. Apabila digunakan dalam persekitaran yang kasar, seperti orang dan Deli

Servis jujurApabila mempertahankan, mempertahankan, dan membersihkan dalaman jambatan penerbangan hidraulik, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian dan mencegah objek-objek lain dan pegawai daripada bertentangan dengan tongkat sokongan! Janganlah kecelakaan kecelakaan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Tinggi platform muatan dan muatan jambatan tetap tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Fabrik jembatan pengangkutan profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Jambatan muatan dan muatan tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jambatan antara trak dan platform kargo dalam gudang dan forklift dan kenderaan lain untuk bergerak dan muat barang dalam batch dalam trak. Dengan hanya satu orang yang bekerja, muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Ia memungkinkan perusahaan untuk mengurangkan jumlah besar kerja, meningkatkan efisiensi kerja,Pelabuhan LudwigJembatan naik hidraulik bergerak, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Petunjuk untuk membeli komponen paksi naik hidraulik: Tyres. Bila memilih ban paksi naik bergerak, cuba memilih jenis ban yang sama sebanyak yang mungkin, dan pilih ban kuat atau pneumatik berdasarkan situasi sebenar.

Pelabuhan LudwigUntuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

Jembatan pengangkutan tetap platform perkhidmatan segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan yang tidak dimuatkan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

Akhir: Jembatan naik: Oleh itu, forklift dan trak tersedia di atas kapal untuk memuatkan dan memuatkan mudah. Akhir pertama dan terakhir jambatan naik: jambatan di akhir kenderaan yang mendaki ke atas, iaitu, akhir kereta yang menyambung; ekornya merujuk ke hujung tanah di mana jambatan naik telah dibuang.


AbuDisMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat Pelabuhan LudwigTekanan hidraulik paksi boarding tetapRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan b memberi anda Pelabuhan LudwigTekanan hidraulik paksi boarding tetapRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan b oleh syarikat kami, perkhidmatan Pelabuhan LudwigTekanan hidraulik paksi boarding tetapRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan b dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Pelabuhan LudwigTekanan hidraulik paksi boarding tetapRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan b, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Pelabuhan LudwigTekanan hidraulik paksi boarding tetapRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan b. Pelabuhan LudwigTekanan hidraulik paksi boarding tetapRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan b di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Pelabuhan LudwigTekanan hidraulik paksi boarding tetapRancangan kecemasan untuk beberapa kegagalan b, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!