Agnel sur SeineJembatan boarding jenis platformProses pembinaan pendawaian

  • masa pelepasan:2024-04-22 18:58:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:83
  • Penerangan pantas:

    Agnel sur Seine,Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan t

Kandungan artikel

Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Agnel sur SeineJembatan penerbangan jenis platform juga boleh merancang mod struktur berbeza berdasarkan keadaan laman yang berbeza, dan juga boleh disesuaikan ke atas (dibawah platform kargo) atau ke bawah (dibawah platform kargo) pada skala tertentu, memenuhi aplikasi peranti kebanyakan saluran muatan dan muatan. Simple put, sebuah jambatan boarding terkandung.

Sokongan utama: menggunakan paip baja tidak sah.

Pelabuhan SedeIa adalah tinggi dan memakan masa, jadi biaya adalah secara alami lebih tinggi, jadi harga penyesuaian tidak-piawai adalah secara alami lebih tinggi daripada jambatan boarding konvensional. Mari kita lihat aspek apa yang kita perlu tahu sebelum menyesuaikan jambatan boarding.

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, ton, ton, ton, dll. ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.


Agnel sur SeineJembatan boarding jenis platformProses pembinaan pendawaian



Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik,Agnel sur SeineJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetap, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza, lekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil, ia sepatutnya diganti secara tepat waktu; Check for wear on the rollers, center shafts and bearings, oil cylinder pin shafts and bearings, boom hinge shafts and bearings, etc. If there is wear, repair or replace immediately. Setiap bahagian patut diisi dengan minyak secara terpisah untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.

Gelang panduan mempunyai lubang udara, lubang pasir, kecerunan, dan keadaan lain. Secara umum, iaitu kualiti silinder minyak sendiri. Pada masa ini, perlu mencari pembuat untuk menggantikan jambatan naik baru. Biasanya, keadaan ini tidak berlaku dalam silinder minyak kasting. Dua sebab di atas adalah disebabkan kebocoran minyak yang berlebihan, dan pemeriksaan sering patut dilakukan di dua kawasan ini. Jambatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan pemuatan dan lepaskan cepat barang semasa proses aplikasi. Fungsi penyesuaian tinggi peralatan membuat jambatan di tengah panduan trak cukup untuk dibina. Platform angkat, trak, dan jembatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan pemuatan dan lepaskan kargo yang biasanya digunakan.

penjual besarMinyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

Apabila jambatan naik tetap kembali ke posisi awalnya, trak boleh mula pergi.

Jembatan pengangkutan tetap platform perkhidmatan segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan yang tidak dimuatkan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.


Agnel sur SeineJembatan boarding jenis platformProses pembinaan pendawaian



Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.

Fokus pada PembangunanDengan cara ini, jambatan naik hidraulik tetap memenuhi keperluan untuk pengendalian kargo dalam terma kekuatan, kestabilan, pembawa muatan, kesehatan, fleksibiliti, efisiensi, dan aspek lain, dan penggunaan kestabilan memberikan keuntungan besar. Kami menyediakan pelbagai kilang jambatan boarding penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama.

Apabila menggunakan peralatan, sistem kuasa meningkatkan papan ibu. Setelah papan ibu meningkat sepenuhnya, pedal mula naik. Apabila pedal meningkat ke aras yang sama dengan papan ibu, naik berhenti dan menara dibawah untuk disambung ke lantai kotak pemalam. Pada saat ini, jembatan antara saluran muatan dan membuka muatan dan trak selesai dan ditutup, membuat ia mudah untuk bergerak; Selamat membalas dan bekerja di dalam kereta. Jembatan muatan bergerak berfungsi berat sering digunakan dalam operasi muatan dan muatan sehari-hari kita. Jenis jembatan muatan bergerak ini sangat selesa. Jembatan muatan adalah peranti jambatan yang digunakan antara garpu dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik besar: T muatan statik besar: T, panjang besar: M. Terdapat banyak klasifikasi lebar besar: M, biasanya dibahagi ke jambatan boarding bergerak dan jambatan boarding tetap. Konvensi: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M. Jembatan boarding terkandung, secara harfiah: merujuk kepada jembatan boarding terkandung dalam saluran operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jambatan boarding yang berencana dengan baik adalah aras dengan aras atas saluran operasi memuatkan dan memuatkan. Benar-benar terintegrasi ke saluran, tanpa mana-mana operasi memuatkan atau memuatkan, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada saluran. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peralatan bantuan boarding relatif selesa. Rancangannya secara umum dirancang dengan baik sejak rancangan struktur bangunan.

Apabila menggunakan jambatan boarding untuk memuatkan dan memuatkan, memuatkan dan memuatkan mengikut muatan bernilai, dan jangan terlalu berat. Jika berat berlebihan berlaku, ia akan membuat sistem hidraulik berjuang semasa proses angkat, dan bahkan menyebabkan deformasi tubuh silinder hidraulik, yang menyebabkan ruang dan lekasan minyak keluar. Ini memerlukan mencari pembuat profesional untuk penyelamatan, satu- satunya pilihan adalah untuk menggantikannya dengan satu yang baru.

Agnel sur SeinePress the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.

Kami telah memperkenalkan anda bagaimana jambatan naik bergerak hidraulik ditetapkan kepada bekas! Tekan jembatan naik bergerak ke belakang bekas dengan garpu, dan gantung rantai kabel panjang boleh ditetapkan pada trak untuk memastikan jembatan naik bergerak dan trak sentiasa ketat. Tinggi jembatan naik bergerak hidraulik boleh ditetapkan. Selepas mencapai pesawat yang sama, pedal jembatan naik ditempatkan pada permukaan bekas untuk mencapai jembatan naik bergerak. Ia digunakan secara luas dalam platformen kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa memuatkan dan memuatkan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan kargo bergabung dengan garpu. Dengan menggunakan jambatan muatan bimbit, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar. Ada berbagai jenis jambatan naik. Selama seluruh proses aplikasi,Agnel sur SeineMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naik, jembatan boarding tetap boleh secara rasional dilaksanakan di tempat tanpa perlukan untuk memuatkan dan memuatkan platform atau laman muatan dan memuatkan kargo. Jika laman web logistik tidak mempunyai platform perkhidmatan, jambatan boarding tetap boleh menjadi tindakan preventif yang masuk akal.

Ambil langkah-langkah anti basah untuk mencegah peralatan daripada menjadi basah dalam hari hujan dan salji.


AbuDisMaklumat produk lain
  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • DelachtenPlatform mengangkat lengan melipat sendiriMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semul

    DelachtenPlatform mengangkat lengan melipat sendiriMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semul

  • DelachtenMesin pembuatan dan tipping hidraulikPembangunan formal

    DelachtenMesin pembuatan dan tipping hidraulikPembangunan formal

  • segera:Peringatan: Maklumat Agnel sur SeineJembatan boarding jenis platformProses pembinaan pendawaian memberi anda Agnel sur SeineJembatan boarding jenis platformProses pembinaan pendawaian oleh syarikat kami, perkhidmatan Agnel sur SeineJembatan boarding jenis platformProses pembinaan pendawaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Agnel sur SeineJembatan boarding jenis platformProses pembinaan pendawaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Agnel sur SeineJembatan boarding jenis platformProses pembinaan pendawaian. Agnel sur SeineJembatan boarding jenis platformProses pembinaan pendawaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Agnel sur SeineJembatan boarding jenis platformProses pembinaan pendawaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!