VeenendaalPlatform mengangkat pelukisApakah ciri asas

  • masa pelepasan:2024-04-20 10:40:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:378
  • Penerangan pantas:

    Veenendaal,VeenendaalTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiri,The wear rate is fast, and due to factors such as processin

Kandungan artikel
VeenendaalTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiri,

The wear rate is fast, and due to factors such as processing, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bertukar, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

VeenendaalSistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan keselamatan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap tingkat dan bangku kerja platform untuk mencapai berbilang-titik.

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat pagar, peralatan kayu atau jaringan keselamatan.

Haci ZeynalabdinApabila menyiapkan peralatan, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan,VeenendaalPlatform mengangkat legu aluminium tunggal, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat


VeenendaalPlatform mengangkat pelukisApakah ciri asas



Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Sebagai peralatan operasi ketinggian tinggi, aksesori platform pembangkit jenis keretapi panduan juga mempunyai fungsi yang berbeza. Hari ini, kita akan bercakap tentang fungsi valv overflow, yang merupakan salah satu aksesori platform pembangkit tetap.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Kesimpulan ujianBawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.


VeenendaalPlatform mengangkat pelukisApakah ciri asas



Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Laporan pemeriksaan kualitiJika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Platform angkat mengadopsi mekanisme angkat yang sepenuhnya hidraulik yang boleh beroperasi di dalam balet platform dan pada tubuh lif. Tangan kerja platform angkat boleh putar darjah. Sistem hidraulik dilengkapi dengan valv tahan letupan keselamatan untuk mencegah paip minyak minyak bom utama meletup. Kaki hidraulik dilengkapi dengan peranti kunci hidraulik untuk mencegah silinder minyak kaki dari menarik kembali. Sistem hidraulik dilengkapi dengan peranti perlindungan automatik overload platform, Untuk memastikan keselamatan operator, setiap seksyen lengan kerja di platform dilengkapi dengan peranti had keselamatan. Segel sistem hidraulik di platform adalah semua marka rumah dan asing yang dikenali, dan kuasa seluruh kenderaan adalah enjin diesel dengan bekalan kuasa sendiri. Sumber kuasa juga boleh digunakan. Platform angkat hidraulik dilengkapi dengan peranti kecemasan untuk menurunkan kuasa dalam kes kehabisan kuasa. Produk platform angkat lengan kali boleh juga menggunakan motor kuasa Hz V, dan kuasa dua enjin diesel.

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

VeenendaalLaras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

The wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.


AbuDisMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat VeenendaalPlatform mengangkat pelukisApakah ciri asas memberi anda VeenendaalPlatform mengangkat pelukisApakah ciri asas oleh syarikat kami, perkhidmatan VeenendaalPlatform mengangkat pelukisApakah ciri asas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VeenendaalPlatform mengangkat pelukisApakah ciri asas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VeenendaalPlatform mengangkat pelukisApakah ciri asas. VeenendaalPlatform mengangkat pelukisApakah ciri asas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VeenendaalPlatform mengangkat pelukisApakah ciri asas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!