Bar IstanaLift gunting bergerak sepenuhnyaMeningkatkan keupayaan inovasi produk

  • masa pelepasan:2024-04-22 15:52:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:175
  • Penerangan pantas:

    Bar Istana,Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to repla

Kandungan artikel

Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Bar IstanaHentikan kecemasan: Tekan tombol kecemasan untuk meningkatkan atau rendahkan mesin.

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.


Bar IstanaLift gunting bergerak sepenuhnyaMeningkatkan keupayaan inovasi produk



Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Tidak peduli industri apa, permintaan pasar adalah arah pembangunannya. kita hanya fokus pada teknologi peralatan maju, tidak peduli permintaan pasar sebenar tidak menyesuaikan kepada pasar, biarkan pasar menyesuaikan kepada diri kita sendiri. hasilnya hanya boleh keluar dari tahap industri dalam persaingan pasar yang ganas.

Menyesuaikan unit kuasa.

PengurusanBagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan,Bar IstanaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat roda, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.


Bar IstanaLift gunting bergerak sepenuhnyaMeningkatkan keupayaan inovasi produk



Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Keperlukan pemeriksaanBlok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Tip penyelamatan kuasa platform angkat hidraulik tetap&flash& mdash; Berikut adalah beberapa teknik penyimpanan tenaga untuk lif elektrik tetap: mereka mesti digunakan sebelum kerja penyahpepijatan, yang bukan hanya untuk menguji prestasi keselamatan platform lif elektrik. Mereka juga mempunyai kesan pemanasan awal, dan hanya boleh memasuki keadaan kerja awal oleh silinder minyak hidraulik, motor elektrik, dan khususnya likiditi (yang dipengaruhi secara signifikan dalam musim sejuk), mengurangi perlawanan semasa kerja, menyimpan tenaga elektrik, dan menghindari pendirian jangka panjang, Selepas menggunakan naik elektrik tetap, kuasa patut dimatikan dan dimatikan. Banyak pelanggan, untuk menyimpan masa, biasanya suka menekan butang untuk menonton TV, yang merupakan buang-buang elektrik. Kedua,Bar IstanaPlatform penangkapan trek, ia adalah faktor yang tidak selamat. Ketiga, dalam mod sedia sistem kuasa masih berjalan, yang cenderung kepada kegagalan sirkuit. Dalam cuaca petir, ia mudah diserang oleh kilat, sehingga ia tidak akan melebihi muatan.

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Bar IstanaUntuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.


AbuDisMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat Bar IstanaLift gunting bergerak sepenuhnyaMeningkatkan keupayaan inovasi produk memberi anda Bar IstanaLift gunting bergerak sepenuhnyaMeningkatkan keupayaan inovasi produk oleh syarikat kami, perkhidmatan Bar IstanaLift gunting bergerak sepenuhnyaMeningkatkan keupayaan inovasi produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bar IstanaLift gunting bergerak sepenuhnyaMeningkatkan keupayaan inovasi produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bar IstanaLift gunting bergerak sepenuhnyaMeningkatkan keupayaan inovasi produk. Bar IstanaLift gunting bergerak sepenuhnyaMeningkatkan keupayaan inovasi produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bar IstanaLift gunting bergerak sepenuhnyaMeningkatkan keupayaan inovasi produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!